Monday, August 11, 2014

sebab terlalu rindu

sebab terlalu rindu...
aku rajinkan diri menulis entri...
ini semua sebab kau...
kenapa perlu pergi?

tau berapa lama aku menunggu?
tau macam mana aku tahan sakitnya?
tau macam mana aku berpura?
ini semua sebab kau...

aku ckp jgn pernah pergi...
kenapa pergi untuk dia?
aku disini perlu terus menunggu?
melihat saja kau bahagia dgn dia?
kau kejammm..
ya, aku ingin teriak...
kau kejammmm...
sanggup kau pijak dan keronyok hati aku...

terima kasih...
kau buat aku kuat...
berkali aku jatuh
aku bangun sendiri
tiada siapa d sisi
aku memang sendiri
dan aku juga ingin salahkan kau...

pergilah...
jangan terlalu lama...
kerana,
biar sakit dan perih sehingga mencucuk
biar sakit dan perih sampai air mata tidak mampu jatuh
aku tetap di sini
menunggu dan cuba untuk tersenyum...


0 000 birds talking:

Post a Comment

kamu yg kiut....